můj případ - Viktorka - stále nemocná

15.10.2018

autor článku - Helena Stará   Homeopatická poradna Hořovice

Viktorka je milé, něžné a rozpustilé děvčátko. Ze začátku byla stydlivá a stále si schovávala obličejík k mamince než se rozkoukala.

Viktorce byly 2 roky a asi od půl roka ji trápily opakující se horečky, rýma, kašel. 3-4x do roka měla antibiotika. Na tak malé tělíčko, pořádná zátěž, řekla bych.

Všechno to začalo asi tak ve 5 nebo 6 měsících. Má pořád plný nos, v noci se budí jak neustále pokašlává, a ty antibiotika jí vůbec nezabírají, stěžovala si maminka. Ničím jiným netrpí, ale lékařka říkala, že to vypadá na začínající astma. Bojím se, aby neměla astma. Dá se s tím něco dělat ? Nemůžeme jet ani nikam na dovolenou, když je pořád nemocná.

Zkusíme to. Vyptala jsem se ještě na několik podrobností o Viktorce abych si mohla udělat lepší obraz léku. Tušila jsem, že by to mohlo být po očkování, oslabená imunita, a tělíčko se s tím samo nedokázalo vypořádat. Antibiotika problém nevyléčila, pouze zakryla a proto se vše stále vracelo. Všechny symptomy i ty doplňující ukazovaly v Repertoriu na Thuju. Materie Medika ji potvrdila.

Dala jsem Viktorce Thuju. Jednorázově a za měsíc uvidíme.

Měsíc, dva uběhly jak voda a nic se nedělo. Maminka se neozvala. Tak mám další příběh u kterého nevím jak to dopadlo, říkala jsem si. Ale měla jsem štěstí a maminku jsem náhodně potkala ve městě. Hned jsem se poptala, jestli jí homeopatika zabraly.

Jé, já Vám úplně zapomněla zavolat. Viktorka postupně přestala kašlat, a pak jí zmizela i ta nudle u nosu. A od té doby se jí to nevrátilo. Žádné horečky od té doby neměla. Je to bezva, když jí nemusím pořád utírat nos.

Viktorka s maminkou u mě byly před rokem. Maminku občas potkávám a Viktorka je zdravá. Neměla ani problém s nástupem do školky.

Ostatní články

Jsem tu pro Vaše zdravé zdraví. Helena Stará, copyright 2018
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky