můj případ - patní ostruha - akutní léčba

08.11.2018

autor článku - Helena Stará   Homeopatická poradna Hořovice

Přišla ke mě žena středního věku,se stálou bolestí na patě, hlavně při došlápnutí. Nejvíce bolí ráno při vstávání a když delší dobu sedí. Patní ostruha, která ji trápila již delší dobu. Zkoušela vodoléčbu, elektroléčbu, magnetoterapii i rázovou vlnu. Vždy se jí ulevilo, ale po krátkém čase se bolest objevila znovu.

Na léčbu patní ostruhy jsem doporučila homeopatika Hecla lava 9CH.

Hecla lava je láva ze sopky Hekly, vulkanický popel z islandské sopky, nejvyšší hory Islandu. Je to výborný homeopatický lék na kostní deformity, kostní tumory, výrůstky, hypertrofie, osteopetrosis, bolesti kostní čelisti a zubů, kostní záněty, nádory kostí a čelisti, bolesti kloubů a kloubní deformity.

Patní ostruha je kostní výrůstek pod patou nebo za patou. Většinou vzniká přetěžováním úponů a šlach, nebo nevhodnou obuví.

Z psychosomatického hlediska jde o nenaplněné touhy a sny.

Léčba byla rychlá. Tato žena mi za dva dny napsala sms. Pata už nebolí.

Můžu normálně chodit.

Jsem tu pro Vaše zdravé zdraví. Helena Stará, copyright 2018
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky