můj případ - miminko Kája a zoubky

20.10.2018

autor článku - Helena Stará   Homeopatická poradna Hořovice

Nedávno mi volala nešťastná maminka, že už neví co má dělat.

Kája bylo rozkošné batole. Jeho maminka je mladá příjemná žena, a jak sama říkala unavená a nevyspalá z Kájova věčného křiku.

Hlavním problémem bylo prořezávání zoubků, které Kája velmi těžce zvládal. Hodně plakal, spíš pronikavě křičel, jakoby vzteky, zatínal pěstičky a nebyl k utišení. Jediné co zabíralo bylo nošení v náruči a chození po bytě. Jak ve dne tak v noci.

V tu dobu začínal lézt a když mu to nešlo, hned se vztekal. Vztekle ječel a házel hračkami. Když ho maminka chtěla ukonejšit, bušil do ní pěstičkami. Hodně se budil v noci ( dříve spal dobře a budil se jen na kojení), a měl často řídký průjem.

Léků na problematické prořezávání zoubků je hodně, například Chamomilla, Cresolum, Calcarea carbonica, Calcarea phosphorica,Silicea, Arsenicum, Belladona, Borax veneta, Mercurius solubilis a spousta dalších. U každého léku záleží na tom, jaké jsou průvodní projevy.

U Káji byla jasná Chamomilla. Vzteklost, průjmy, špatný spánek, nošení v náruči.

Předepsala jsem tedy Chamomillu 30 C.

Třetí den po návštěvě mi maminka volala. Chamomillu Kájovi podala hned druhý den. Byla velmi překvapená a nadšená. Kája spal skoro celou noc. Přestal se vztekat, když mu něco nešlo. Přestal i průjem.

Jsem šťastná, že s ním už nemusím v noci pochodovat po bytě aby přestal křičet. Myslím, že to uvítali i sousedi, hlásila mi nadšeně do telefonu. Teď je vše tak jak má být.

Jsem tu pro Vaše zdravé zdraví. Helena Stará, copyright 2018
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky